Min dator.... :'(

Ja... nu sitter jag vid våran gamla dator som jag till stor del äger själv fast nu för tiden använder jag inte den längre, jag använder mest min mac...
SOM för tillfället är på lagning skulle jag tro och jag kom på att jag kanske skulle tömma väskan först men jag glömde det.
Jaja, jag hann ta mina vantar och halstabletter, som tur var.
Haha ja i alla fall...


Vi var på brandövning i storafulafuckingFalkenberg idag.
I min mening var det totalt meningslöst men vi får väl hoppas på att det fanns någon som länrde sig något.

Jaja, sen var det utvecklingssamtal för min del.
Som vanligt handlade det mesta inte om mig som vi snackade om....
Haha ja i alla fall kom vi fram till att jag skulle lägga en halvtimme mer på tyskan... det var jag inte särskillt positiv till men, whatever.

Fick precis ett telefonsamtal med en tant från kulturskolan. Hon sa att det inte blir någon spelning i morgon.
Ärligt talat känns det ganska skönt.

Kollade just igenom lite bilder för jag letade efter någon lämplig att lägga upp på bdb.
Haha minnen är livet kan jag ju säga!
T ex minnen från när Jennifer var här första gången, när jag och Suza gick fel, när Henke och Erik körde fyrhjuling och pulka på sjön... och när jag och mamma var på fotomässan.


Vill tillbaka dit.

Jaja nu ska nog jag och min coca-cola kolla på TV till Henke eller pappa kommer hem, då ska jag nog laga mat.
//xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0