Måndagen med sovmorgon.

Efterlängtat men inte kul.
Att ha sovmorgon var skönt, soft.
Men jag får huvudvärk av att sova för länge.
Fråga mig inte varför.

Gårdagen var som sagt toppen!
Tack alla som gjorde den underbar!

Idag har jag inte gjort ett skit.
Sov till tolv och sen dess har jag suttit vid datan och kollat på Tv ungefär.
Så detta blir inte ett säskilt intressant inlägg om du hade förväntat dig det...

"Jag lovar och svär det var inte meningen att det skulle bli såhär..."

"Ibland när livet slår tillbaka
då får du inte glömma att du för mig är den underbara"

//
:DxD

Kommentarer
Postat av: alicia

HAHHAHAhHAHAHAHHA

måste seriöst snacka med dig

2009-10-26 @ 20:10:08
URL: http://aliciahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0