Lite av det och lite mer av det.

Idag hände något otroligt!

Jag var trött så jag la mig ner med huvudet mot madrassen och hörde ett tickande.
What?
"MIN KLOCKA!"
Så där låg den, under sängen.
Att jag inte hade sett den innan...
I alla fall så har jag bildbevis på att jag har hittat den nu:
D
(Jag orkade inte ens le.)

Men...
nu hittar jag inte min tyskaböggayhatarrasistiskafucking mapp.
Jaja vi hoppas på att den ligger i köket, eller något.

Helgen har glidigt ur mina händer, har absolut inte gjort något speciellt alls.
Men det var ju ganska soft, såklart.


Så... godnatt på er!

Men först:
7 sanningar om Frida
1. Jag har aldrig blivit så full så jag spytt
2. Jag älskar att skratta
3. Jag har riktigt svårt för att visa för någon att jag gillar den
4. Mina fingrar är snea.
5. Jag vet inte vad jag skulle gjort om musik inte existerade
6. Har aldrig några förväntningar och det gör att jag aldrig blir förvånad
7. Jag är besatt av accesoarer.
8. Jag är alltid på jakt efter bekräftelse.
9. Jag älskar att fotografera, det är min flyktväg från verkligheten
10. Jag har fler nattlinnen än vanliga tröjor.


//xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0