Kool-Aid ?

Skola idag som i vanlig ordning.
På torsdagar har vi bara halvklasser, lite kasst tycker jag men man vänjer sig.
Sarah var med på engelskan, hon är från Nebraska i USA.
Hon kom egentligen för att kolla hur vi jobbade med datorerna i en-till-en-projektet.
Men istället bjöd hon oss på pulversaft och ville att vi skulle få "emailfriends in Nebraska".
Så jag har nu börjat skriva med en tjej som heter Cami.

Ja åter till pulversaften.
Den hette Kool-Aid, någon som har hört talas om den förrut?
:D
Enligt vad jag har hört var den väldigt söt om man blandade den som man skulle men jag får väl testa någon dag.
Senare blir det skytte och kåldolmar... efter det?

Så nu blir det tyska och no plugg.
Detta hade jag med mig hem:
;D

No prov i morgon och tyskaförhör.
Så lagom roligt.

Ha det gött, jag skriver nog senare i kväll!
//xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0