Jag-vill-ha-listan

Jag vill ha:

  • En stor fönsterbräda så man kan sitta där, kolla ut genom fönstret och fundera.
  • Nya tapeter eller åtminstone ny målat, detta vita rummet klär mig inte.
  • Ett Uv-filter till min kamera, det behövs... tror jag...
  • Ett nytt USB-minne, mitt är på 50 MG eller något, i vilket fall somhelst suger det.
  • En bättre kamera på mobilen, det är ju inte alltid man bär med en kamera som är värd några tusen och väger ett kilo ungefär.
  • En ny hårfärg, vilken färg jag tänker på kommer jag inte avslöja än, ni får hålla er. Jag tycker bara inte att jag passar i blondt.
  • Pengar, jag känner mig lusfattig för tillfället.
  • Helg, igen.
  • Insparation, till fotografier och sådant.
  • Bra humör, i morgon.
  • Tur, i morgon på matteprovet fast jag känner redan att det kommer gå åt helvete.


Så önska mig lycka till!
xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0