I forgot.

Igår eller i förrgår, minns inte när, så glömde jag att skriva att jag hade beställt en jacka och lite saker så nu skriver jag det.
Mamma tyckte att jag borde skaffa en jacka så det beställde jag:

Najs
Det behövs.

Jag kan aldrig fokusera på ett blogginlägg när jag sitter vid tvn som jag gör just nu.
Ikväll blir det "Fridas-total-renovering".
Mer om det någon annan dag kanske.

Skolan var hyffsad inget större fel någonstans.
I morgon är det halvklass hela dagen och vi ska nog baka bullar.
Helt okej faktiskt.

Jag borde tvätta bliarna så att vi får in 300 kr till klasskassan så det blir en resa till Varberg någon gång.

En sak som jag inte förstår är hur killar ska ha tröjor som är så extremt stora, större än vad de egentligen behöver.
Tjejer ska ju ha tröjor som följer deras former  bla bla bla.
Men killarnas är raka, stora och tråkiga.

Well well, jag ska nog inte skriva något om det för jag kan ju inte det där.

Ett bättre, mer vettigt inlägg kommer nog i kväll skulle jag tro så kolla gärna in igen.
//xd

Kommentarer
Postat av: Zanna

THANK YOU!

2009-10-07 @ 16:05:40

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0