Hum..........

Kommer jag någonsin kunna förlåta dig?
För det du omedvetet utsätter mig för.
Och jag är nog inte den enda...



Hej.
Jag heter Frida och har fått två presenter.
Den ena fick jag av min far, en handske till luftgevärsskyttet.
Den andra fick jag av min mor, en banklösning som kommer fungera bra!
De andra sakerna som jag ville nämna var att jag varken har tränat eller pluggat.
Jag kan inte glosorna i engelskan och inte sakerna till tyskan.
Jag vill ha höstlov NU, pengar och gott sällskap.
Jag saknar personer som jag vill ha här nu.
Jag tycker om The simpsons, Scrubs och Two And A Half Men som jag har kollat på hela kvällen.
Min kväll känns jobbig och tyngd av saknan och abstinens.

Nu ska jag sova.


Jag har inte kvar mitt glada humör längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0