Home home again.

Hemma från fotografering, yatzy-spelning och frusen-saft-drickning.

Här bär det av.


Den och flera andra tog jag innan.

Orkar varkens skriva eller lägga upp bilder men jag fick ett par nya byxor som jag känner för att lägga upp en bild på:

Mobba inte mina fötter för att dom ser ut som aliens!

Men byxorna är NAJS!

Kanske inte blir något Varberg i morgon Miimiieh är förskyld men jag kanske får raggat upp  någon annan för jag behöver seriöst en ny jacka.
Och gympabralls.

Ni får ha det så roligt eller roa er med att läsa inlägg från arkivet.

Ha det najs.

Kommentarer
Postat av: Miimmieh

Jag kan typ nt prata nuu. Värsta hes =(



men sjukt fina bilder du har tagit! =D<3

2009-10-29 @ 02:36:07
Postat av: Miimmieh

Fin bild* På bäcken =D Och sjukt snygga byxor =O

2009-10-29 @ 02:36:58
Postat av: Elin

mitten va riktigt härlig:P

2009-10-30 @ 20:10:18
URL: http://enlitenfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0