Gårdagen = Awesome!

Igår åkte jag ju på kalas till kusinen och det var faktiskt roligt.
Daniels tjej, Amanda, är för skön.
Gillar henne starkt.
De hade fått kattungar, om ni inte visste det.
Just nu har dom 9 katter ganska många.
Jag tog några kort på dom men det var med kameran på mobilen så de blev as dåliga.
Danielskatter
De var såå söta.
:D
Denna låg och sov på byrån under lampan.

Sen efter det så smsade jag med Jennifer under hela bilfärden så jag hoppade av hos henne och vi hade sjukt trevligt får jag säga.
Älskar min lilla Jennifer <3
Sen sov jag över där, i Kims säng :)
Tack Jennifer för att du gjorde min kväll helt underbar!

Så nu sitter jag här och softar.
Helgen blev väldigt skön ändå, fast det inte var någon fest på gång.
Det går faktiskt att göra helger underbara utan någon fest.

Nu ska jag spela gitarr eller hitta på något annat skoj.
Ni får ha det så bra :)
//xd

Kommentarer
Postat av: EVELINAAAAAAAAAAAAAA!

HEJ FRIDA!!

2009-10-04 @ 16:23:48

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0