Fortfarande dag?

Jag satte mig nyss och läste alla kommentarerna och jag tackar så hemskt mycket för dem.
Men det var en tjej som undrade hur jag gjorde en bild med mig och mitt namn på...
Jag undrar fortfarande vilken hon syftar på men headern (den här ovanför) är gjord i photoshop och du får fråga Phelicia hur hon satte in den.
Och profilbilden har jag tagit och grålagt i photoshop sen la jag in den.
Så jag vet inte vilken du syftade på.

Har det inte mörknat väldigt fort idag?
Typ vid tre sa jag: "Är klockan sju?"

Men det är bara inbillning kanske... vad vet jag?


Men jag var i alla fall i Varberg med mor och skulle köpa en jacka på H&M men nej du, den var extremt liten i storleken.
Så vi gick jag kollade runt ändå på allt möjligt.
Carlings hade halva priset på alla tjejöverdelar.
Men jag fick ingen AHA-upplevelse så jag köpte inget.
Men sen när vi kom till Intersport så köpte jag nya gympabralls.
Röda denna gången innan har jag bara haft gråa.

Jag är ju trendig med Puma shorts och tajmad med spöken på sängkläderna.
:)

Sen tänkte jag langa en bild på dagens outfit:


Hopp och hej!
//:D

Kommentarer
Postat av: NOESCAPE

fin blogg! :)

2009-10-30 @ 18:48:33
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0