Förlåt.

Förlåt för den sämsta uppdateringen igår.
Men jag hade huvudvärk och frös sönder.
Mamma ansåg att jag inte hade feber men jag gick till sängs vid sex tiden så försökte jag sova då.
Men det gick sådär men någon gång måste jag har somnat och sen sov jag till nio sen dess har jag suttit här vid datan...

Men idag mår jag bättre, jag har en aning smak av metall i munnen och lustig frisyr men jag klarar mig.
Ska nog gå ner och äta frukost snart.
Det blir som sagt inget Varberg idag för både jag och Miimmieh är sjuka.
Men i morgon kanske det blir... vi får se... mamma ska till Varberg då så jag får nog åka med och gå runt och shoppa.
Jag hittade en jacka på H&M som jag blev lite sugen på...
Men vi får se.



Igår när jag kände mig helt förbannat sjuk så lyssnade jag på Creed en gammal klassiker som kommer med en ny skiva strax.
Men lyssnar ni också på gammla godingar när ni är sjuka?
Jag tror det beror på att man känner sig trygg med dom och kan redan texten så man koncentrerar sig inte så mycket på det utan bara låter sig följa med rytmen.

Vad tror du?


//
:DxD

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0