Drömkille?

Jag kom just på mig själv att tänka på hur min drömkille skulle se ut.
Det läskiga är att det är nästa exakt likt två killar i klassen.
Den enas personlighet och den andres kropp.

Usch ja.
Jag kollade just på Körslaget.
Vad tycker ni?
Det var aningen tråkigt att "Hej jaig heteri Amy och är niooo år!" fick stanna kvar.
Men men, thats life.

Jag har inte funderat någonting alls idag, känns det som.
Jag har mest glidit omkring och accepterat livet.
Fast egentligen är det inget fel med det, right?

Nej detta får bli ett kort inlägg för nu ska jag nog snart sova.


Men glömt inte en sak...

"Du är perfekt för du är den du är!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0