Det här är mitt HUNDRATIONDE inlägg...

Det du, nu har jag skrivit hundratio inlägg på denna bloggen.
Det är ganska många.
På min noggblogg har jag skrivit hundrafyrtioåtta.

I alla fall så tänkte jag kort sumera min dag... (eller ja, kort och kort...)

* Skola: Ja... jag trillade och slog i knät så den smärtan har jag levt med resten av dagen. Sen hände det nog inte så mycket mer spännande där skulle jag tro... (ärligt talat minns jag faktiskt ingenting... :O)
* Hem
* Fritidsgården: Det var najs, jag var där mellan halv fem och sju. Vi sjöng, spelade och skrattade. Tack Lucas/Mari för att ni gjorde min dag!
* Skytte: Oj, det är fortfarande svårt, men kroppen har vant sig vid ställningen så det gör inte ont längre som tur är. Jag sköt min andra serie idag (det betyder inte att jag har skjutit den första...) då fick jag 130 / 200. Hyfsat må jag säga.
* Hem.

Oj det blev kortare än förväntat.
Skitsamma.
I morgon är det brandövning med alla åttor i hela Falkenbergs komun om jag inte missförstod.
Jag ska även på utvecklingssamtal i morgon klockan två.


Får jag berätta en sista sak?
Just nu älskar jag mitt liv.
Älskar alla runt mig.
Jag älskar allt rent ut sagt.


Tack åter igen, Mari och Lucas!


Ha det gött, jag skriver i morgon om jag hinner! ;)

//xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0