Det här är mitt 103:dje inlägg...

I många år undrade jag hur min framtid skulle bli.
Det undrar jag fortfarande.
Jag fasade för betygen men hur det ser ut som det har gått känns allt bra, hitills.

Idag lagade jag och pappa kvällsmat, det gick som det gick kan jag väl säga, kycklingen fick fel krydda på sig, såsen blev en gröt men riset blev i alla fall bra!

Nu ska jag snart ge Molle och sen blir det nog filmkväll.

Min dator ska lämnas in på lagning efter som fläkten inte låter riktigt bra...
I morgon blir det nog marknad (Skållared) och öppet hus på tatueringsstudion.

Vet du vad?
Folk förvånads fortfarande av att jag har en tatuering, jag trodde att alla visste det redan.
Jaja jag ska inte skriva att jag är förvånad över det för det är jag verkligen inte.

Idag har jag nog bestämt mig för vilken hårfärg jag ska skaffa...
Ska inte nämna det här, det ska bli en överraskning!


Just det! Jag fick äntligen min lön! Det var så dags va?! Men jag fick alltså 200 kr för 6 timmars arbete.
människor nu förtiden får 100 kr/timme.
Bra va?! Jag får 100kr/3timme
Jaja jag har i alla fall lite pengar till marknaden i morgon, känns bra.

xDMIMMA <3

Haha, bara för att få detta inlägget att bli lite färggladare!


Nytt namn på bdb'n... känns bra, älskar nämnligen en dikt som Mimmi skrev här.
Nepp nu ska jag gå ner och studera mamma när hon äter skorpor.

Ha det bra nu//
xd

Kommentarer
Postat av: Miimmieh

Wiiho, du gillade min dikt! =D<3

2009-10-17 @ 16:27:20

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0