Debatt

Kissie fegade ur SVT's debattpogram.
Dom pratar om skönhetsideal.

Jag har aldrig förstått detta med bröstförstoring och läppförstoringar.
Folk skaffar detta för att uppnå ett ideal som bara exicterar i folks huvuden.
Jag känner personer som vill skaffa större läppar/bröst och jag accepterar detta till viss del men absolut inte helt.
Det är dom som får grisfett i läpparna och silikon i brösten inte jag.

Piercingar är en helt annan sak.
Det handlar inte om att förstora något man redan har utan att lägga till en liten detalj.
Fast även piercingar kan gå till överdrift.




Eller vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: Carrooouw

Alltså, jag tycker att plastik-kirurgi är jättebra om man vill rätta till defekter som faktiskt är stora, allt från en seriöst 10cm lång näsa till brännskador, eller jag som till exempel vill förminska mina bröst. Det är när helt vanligt medelsnygga människor som inte har något att klaga på med sitt utseende vill ändra allt som det blir dåligt, det sitter ju i hjärnan att man inte är nöjd med sig själv, inga realistiska resonemang kring en operation, om du förstår vad jag menar :)

2009-10-30 @ 00:50:57
URL: http://carrooouw.se
Postat av: Madde

Hej!! Vilken fin blogg du har, hoppas du får en lika fin dag...

2009-10-30 @ 10:37:20
URL: http://pudel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0