Bra dag, tack Mimmi!

Ja, man fick stå upp 7, man fick cykla fort.
Tack Mimmi för vad du gjort.

Japp, så där åkte man buss till Ullared och var där runt halv nio.
Vi knallade in på Gekås direkt, bytte jacka och köpte vantar.
Det var tur att vi gjorde det med en gång för sen blev det lååång kö.
Extremt jävla lång kö faktiskt.
Sen gled vi mest runt och softade sönder.
Sen åkte vi hem med buss.

Jag cyklade mina välförtjänta 12 kilometer idag.

Sen har jag bara tvättat X-trailen och softat.
Min outfit idag:
xD
I know, jag borde verkligen städa mitt rum, igen.

xD
BILDBEVIS. (Gissa om jag satt länge och undrade vad det var för enna prick tillvänster på bilen och nu kom jag på det! Det är en vattendroppe på objektivet.)

Nu blir det filmkväll med bror skulle jag tro och i morgon är det ändrade planer, vi åker 11 så det blir sovmorgon trots allt!

Hör av er om det är något, ha det braer!
//xd

Kommentarer
Postat av: MIIIMMIII

YEAAH =D Tack för igår, feeett kuuul =D

2009-10-11 @ 12:20:32

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0