Världens starkaste barn - 5 år

Nu sitter jag här igen vid Tv'n efter att mamma har åkte och skulle jobba.
Filurar med bilder och barntankar.
Jag satt faktiskt idag och frågade mig själv: Gillar jag barn?
Jag vet faktiskt inte.
Fast jag tycker att dom är lite jobbiga men söta.
Så jag vet inte, vad tycker du?

Jag klickade just in på en artikel om en fem åring som klarar 140 armhävningar...
Han är enligt en undersökning starkare än Arnold Schwartznegger var när han var i sina glansdagar.
Han är fem år.
Han ska inte se ut som en muskelknutte!
Han tränar 2-3 timmar/5 dagar i veckan.
Jag skulle sakna en riktig barndom om jag skulle bli stressad till sådan när jag var lite.
Jovars så skulle jag tänka mor och far för musklerna men inte mer.
Enligt pappan vill barnet träna såpass mycket.
Precis som jag vill tro på hans ord.
Men det gör jag inte.

Pappan hade tydligen tagit med sig grabben varje gång han gick till gymmet och han fixade hantlar till sin då två-årige son.

Vad tycker ni?
Är det inte sjukt?




Och det andra jag ville skriva minns jag inte så jag klämmer in det i ett annat inlägg någon annan gång.
Men nu ska jag gå och spela gitarr och dricka Oboy!
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: sandra

jag tycker att det är helt klart sjukt för stackars unge som måste träna istället för att leka!?

2009-11-03 @ 16:39:35
URL: http://sandrewsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0