Tisdag 22.56

Mina ögon är trötta och torra när jag nu skriver detta skitinlägg.
Jag har varit på högvarv ett tag.
Även kännt mig jättefet.
Frossade i två chipspåsar och en kinderäggstomte, dåligt.
Därför ska jag när det nya året knackar på, då ska jag skaffa godis/chips - löfte med undantag för min födelsedag.

Jaja.
Idag blev jag underbart kär i mitt hår som jag inte kan sluta pilla i eller titta på.
Langar bilder på det här i slutet.
Blir till att jobba lite matte i bussen i morgon känner jag, annars klarar jag inte provet.
Well well.
Ha det bäst alla!



På sista bilden skulle jag bara framhäva min hårfärg, den blev bara lite orange till höger...


Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0