Tisdag 15.42

Tummen upp för roliga telefonförsäljare!

Dom är sjukt roliga!
Mannen i telefonen: Hej! Finns det någon vuxen hemma?
Jag: Nej, dom jobbar...
Mannen i telefonen: BRA! Då kommer vi och hämtar tv'n om en kvart?
Jag: ....va?
Mannen i telefonen: Nej jag skoja bara, jag ringer senare! Ha en bra dag!
Jag: HAHA HEJ DÅ! HAHAHA

Tala om att jag kände mig lost.

Kors, förra vecka skrev jag ett inlägg exakt en minut innan detta.
Alltså "Tisdag 15.41"


Well.
Var i skolan idag, i morse tvekade jag kan jag lova... kändes som om jag skulle spy.
Men det försvann efter att jag tryckt in mig lite mat, sen bar det av till skolan, unken som fan.
Det hände väll inget speciellt, vi hade tyska (första gången på en vecka).
Det sög, som vanligt... och vi har tydligen en läxa som inte jag har fått, men jag får väl fråga Becka eller Martin om dom sen.
Hade även idrott som jag inte orkade med eftersom jag mådde inte så jätte bra så att säga.


Skitsamma snart börjar the simpsons och alla älskar ju det, eller?

Ha det bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0