Tisdag 15.24

Har precis ätit upp min kinderäggstomte. Mum Mums!
Hade oförberätt engelskaprov idag, wie(ironi), så jävla roligt.
Sänkte mitt VG något extremt skulle jag tro.
Jaja, det löser sig nog.

Ska vänta på att The simpsons börjar, träna lite lätt på tyska, lyssna på underbara TaKiDa... ja typ det.

Kom på innan idag att mina röd/vita sockar sabbar min underbara outfit idag :P Skojade...(fast jag gillar de...)


Ville också skriva att min mobil dampar, skärmen blir röd/vit prickig, den stänger av sig, bakgrunden försvinner, temat kommer bort osv...
Så en ny mobil skulle inte sitta fel.

Kommentarer
Postat av: Jessica

hahaha ja ellerhur! helt sjukt att man kan sånt, jag borde nog sluta titta på teve nästan. haha :)

2009-11-24 @ 18:50:45
URL: http://jessicapetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0