Tänker.

Nu har jag bestämt mig.
När jag blir myndig ska jag byta efternamn.
Till Wolkenlos.
Det betyder Molnfri.
Är det inte fint? Frida Wolkenlos?
Och mina barn ska heta:
Ape O Wolkenlos
Mh Suna (anus baklänges) Wolkenlos

Ape och Mh är en hedring till mina föräldrar, jag ska bara fråga runt om man får döpa sina barn till det :)

Sen var det en annan sak jag ville meddela:
Jag har tydligen blivit väldigt intresserad för medicin/läkaryrket.
Jag gillar sjukdommar.
Ja jag vet, det låter lite blåst men det är sant.
Jag vill veta varför man får dom, hur dom utvecklas och så vidare.
Så mamma föreslog att jag skulle bli sjuksköterska eller liknande.
Usch, det är låång utbildning till det.
Men vem vet? Om intresset växer så kanske det blir det ändå.
Annars har jag tänkt att jag skulle bli piercare, sticka hål i folk är nog roligt!
Så skulle jag öppna en tatuering/piercings shop med Kajs.
Men om man är sköterska får man ge sprutor och annat kul!
Fast sen måste man duscha gamlingar och torka skit.

Ja, jag vet inte helt enkelt.
Dagen har varit bra.
Jag har varit på super humör i ett par veckor nu och det känns prima!
"Leende på läpparna kastar jag mig framåt i livet."


Eftersom jag har tråkigt langar jag bilden.

Hittade precis detta testet (let's shout!):
ÄR DU EN RIKTIG TJEJ?
Tjejer som ser detta måste "fylla i".

[ ] Du har fler än 10 nagellack.
[ ] Du har en parfym som kostade mer än 500.
[ ] Du har eller har haft lösnaglar.
[x] Har/haft en bild på dig själv som bakgrundsbild på datorn
[x] Du har minst 5 klädesplagg som du inte använder.
[ ] När du var liten ville du vara en prinsessa.
[x] Du brukar gå på stan med din mamma.
[ ] Du har rosa på ditt rum.
totalt: 3

[x] har färgat håret.
[x] du har slingat håret
[x] Du har alltid din mobil med dig.
[x] Du dansar vilt när du är ensam hemma
[ ] Du går aldrig hemifrån utan att vara sminkad.
[ ] Du har inpackning i ditt hår minst en gång i veckan
[x ] Du älskar att gå till frisören.
[ ] Du solar hellre än att bada.
totalt: 5

DU ÄLSKAR:
[ ] Skor
[ ] Färgen rosa
[ ] Shopping
[x] Dekorationer
[ ] Speglar
[ ] Skolan
[ ] Delfiner
[ ] Disneyfilmer
[ ] Ljus
[ ] Blommor 
[ ] Mjukisdjur
totalt: 1


Du shoppar på:
[ ] MQ
[ ] Kompaniet
[ ] Victoria's secret
[x] H&M
[ ] Aim
[ ] New Yorker
[] Gina Tricot
[ ] NK
[ ] Top Gun
[ ] JC
[] BIK BOK
[ ] kappahl
[] CUBUS
[ ] sisters
totalt: 1


DU SÄGER OFTA:
[] Whatever
[ ] Oh my god
[ ] Vet inte
[ ] Cute
[] Kåtbock
[x] Visst
[x] Säkert
[x] Ursäkta?
[ ] Fabulous
[] Hallå
totalt: 3

DU LÄSER:
[ ] Frida
[ ] Cosmopolitan
[ ] Glamour
[ ] Elle
[ ] Teen Vouge
[ ] Bravo
[ ] solo
[ ] Wendy
[ ] Bravo girl
[ ] Star Flash
[x] Okej
[ ] CHIC
totalt: 1



DU GILLAR DESSA FIMER:
[ ] Elizabetown
[ ] Eva och Adam
[ ] Freaky Friday
[ ] Ciao Bella
[ ] A Walk To Remember
[ ] Notting hill
[ ] Where The Heart Is
[ ] Just My luck
[x] John Tucker Must Die
[ ] The holiday
[ ] Girls United
[ ] How To Lose A Guy In 10 Days
[ ] The hot chick
[ ] My girl
totalt: 1

DU BRUKAR KOLLA PÅ:
[ ] Lost 
[ ] Ugly Betty
[ ] Top Model
[x] Projekt Runway
[ ] Desperate Housewives
[ ] The Simple Life
[ ] Men In Trees
[ ] 8th & Ocean
[ ] Grey's Anatomy
[ ]  The OC
[ ] Laguna Beach/The Hills
[ ] Nip/Tuck
[ ] Gilmore Girls
[ ] One Three Hill
[x] Heroes ,
[ ] idol
totalt: 2




TOTALT FICK JAG: 17

1-5; du är en kille?
6-29: du är en killtjej JAG FICK DENNA MEN JAG KAN INTE ÄNDRA SÅ ATT DET ANDRA INTE ÄR MARKERAT SORRY.
30-44: du är en vanlig tjej
45 - 73: fjortis / bitch
74 - 94;
OMG STÖRSTA FJORTISBITCHEN






Nå vad tycks? I mitten började jag tro att jag inte skulle få så många poäng och ja, man kan ju få fler.


Nej nu får ni ha det!// Mich

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0