Söndag 17.30

Mitt 200:de inlägg.
Ja.
Somnade vid tre någongång i morse.
Sov till halv två idag.

Vad ska jag säga?
Jag kollade på YesMan först, efter det bloggade jag ju, sen kollade jag på Rambo... vet inte om det var första filmen eller andra, tredje kanske?
Skitsamma.

Nu ska jag sätta mig med gitarren och träna på "Vem kan segla förutan vind...." osv..
Snart börjar ännu en skit vecka, förra veckan var awesome!
Hade bara två tyska lektioner, slapp ena idrotten pga sprutan, andra idrottlektionen var rolig.
Anyway.
Denna veckan blir värre.
Mamma och pappa åker på fredag (föräldrafritt WIE), får sköta om djuren med  jobbiga brors hjälp, ska på två skyttetävlingar, ska kanske på gymnasiummässan i Halmstad om jag får fixat skjuts.

Skyttetävlingarna är på lördag/söndag, ingen sovmorgon eftersom dom börjar 9.00 och är i Halmstad.

Och, låt mig gissa, så kommer farmor lägga sig i vad vi gör när vi är ensamma hemma.


Jaja, som sagt ska jag sätta mig vid gitarren nu.
Ni får ha det bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0