Onsdag 20.27

Detta är hett (på killar):
[x] Killen är grym på fotboll.
[x] Killen är kickboxare.
[ ] Killen vet allt om astrologi.
[ ] Killen dansar breakdance/street.
[ ] Killen kör motorcykel.
[ ] Killen är kristen. (det spelar ingen roll)


Detta tycker jag är löjligt:
[ ] Killen pluggar som besatt inför alla prov.
[x] Killen rakar armhålorna.
[x] Killen rakar benen.
[ ] Killen tycker om att dansa salsa.
[ ] Killen har alltid keps.
[ ] Killen har typ 5 st JL-tröjor i olika färger.


Detta är ett klart minus:
[ ] Killen är fattig.
[/] Killen bryr sig inte om att fixa håret.
[x] Killen röker/snusar.
[x] Killen är nykterist.
[x] Killen har mjäll.


Vilket funkar bäst?
[ ] Köpa en massa presenter.
[x] Sms:a mig så ofta du kan.
[x] Visa att du uppskattar mig.
[ ] Ring och överraska mig mitt i natten.    
[ ] Smörj på med en massa komplimanger.


När vi festar..
[x] ska vi tävla i vem som kan supa bäst!
[ ] vill jag sitta i ditt knä hela tiden.
[ ] festar vi var för sig med våra kompisar.
[ ] ska ingen dricka mer än lagom..


Killen..
[ ] ...får bara göra sig fin för min skull!
[x] ...ska se till att alltid vara snygg och fräsch! 
[x] ...ska bry sig, men med en avslappnad inställning.
[ ] ...ska inte bry sig om hur han ser ut!
[ ] ...måste duscha varje dag!
[ ] ...med läckra JL-tröjor får mig på fall!


Killar som..
[x] ...försöker sjunga trots att de inte kan är så söta!
[ ] ...sjunger är bögiga!
[ ] ...kan sjunga är heta!


Svenska flaggor på alla kläder..
[ ] ...visar att killen verkligen bryr sig om landet!
[ ] ...visar på taskig klädstil.
[ ] ...är rasistiskt.
[x] ...är så snyggt, jag har själv en del..


Killar med skägg..
[x] ...raka er!
[ ] ...är killar med stil!
[ ] ...är oftast mognare än killar utan skägg.
[ ] ...är sexigt!


Lite blyga killar..
[ ] ...är bögiga.
[ ] ...är mesiga.
[ ] ...gör mig osäker.
[ ] ...är supergulliga.
[x] ...tilltalar mig inte.


Killar som tränar regelbundet..
[ ] ...är dryga.
[x] ...får mig att känna mig underlägsen.
[x] ...är jättebra.
[ ] ...är både bra och dåligt.
[ ] ...har inte tid med förhållande.


Min smak:
[ ] Långa killar säger allt! 
[ ] Killar 30, den gyllene åldern säger!
[ ] Kläderna gör mannen!
[x] Mörkt/blont hår, lagom muskler och charmigt leende!
[ ] En Nordisk prins: blond, blåögd med vikingkropp!
[ ] Alla med söta blåa ögon och sommarhår!
[x] Rockkillen, mystiskt tilldragande ...
[ ] Snaggade hiphopare är så manligt

 

Jag hittade denna på min bilddagbok i september 2008. Jag fick ändra på en hel del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0