My day?


Frida langar supergammal bild.

DAGENS...

Låt -  On My Sleeve
Saknad -   Ditt leende
Kläder -  Jeans, tröjor?
Kram - ehm... Kajs tror jag ;)
Mat - Pasta å korv
Köpt - ingenting
Göra sen -  SKytte
Godis - hum... NonStop
Pinsammaste - Inget?
Skratt - Ehm... Jag och Kajs vid frysdisken.

Dagens Ordspråk
Ta livet med en nypa salt - Du kommer ändå inte levande härifrån


Dagens Humör
Ganska bra, varken sjuk eller trött!

Dagens Dåliga
Hum... tre svenska lektioner?

Dagens Positiva
Min grupp på facebook är skitstor nu!

Dagens Höjdpunk
Hum... jag vet faktiskt inte.

Dagens Frustration
Vet inte.



Och just det:


Du är fortfarande den underbaraste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0