Killar är lata? -

Vad är grejen med att tjejer ska fixa maten?
"Men vi har arbetat hela dagen, du har bara gått hemma."
Och tvättat era kläder, städat soffan ni spenderar hela kvällen i, diskar era fat, köper hem eran mat....

Sätt igång ugnen vid halv sex och potatisarna när du känner för't.
"Men jag kan inte!"
Dags att lära sig?

Någon mer än jag som har märkt detta?

Så nu satte jag igång ugnen och gick därifrån. Pappa får väl förhelvete tänka själv.
Men han kommer skylla på mig.
Säg någon som inte gör det?


En till sak:
De flesta bloggare är som jag och dom andra jag bevakar, generösa, vi vill dela med sig av våran vardag.
Sen finns det dom som är wannabe's.
Dom försöker härma Kissie, dessie ja allt vad dom heter för att dom vill bli lika stora som dom.
Grejen är den att dom inte fattar att folk inte vill ha kopior.
We want the diffrent ones! (Stavfel?)


Skit samma.
Nu ska jag läsa och sitta och fundera. Harre.

Kommentarer
Postat av: bea - lämna mig aldrig, mike ♥ RIP

Håller helt med. Däremot göra jag kanske inte så mycket hemma (som jag borde), men aldrig är det pappa som kan laga mat! >__<



SV; jag tycker det är mysigt att träffa folk från sommrarna, de blir man ju kompis med utan att vara tvungen och vi har ofta samma intressen :D

Har varit ganska trött nu senaste, många inlämningar i skolan :\ men det blir bättre! :)

2009-11-10 @ 20:12:24

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0