Ja så sitter jag här igen.

Och klockan är kvart över fem. Okej där ljög jag för att få ihop ett bra rim, nej klockan är fem i halv elva.

Har precis duschat, kändes sjukt bra.
Innan dess var jag på skyttet och förbättrade mig ett par steg!
6162
Langar bild på House och tavlorna, gammal bild, jag vet.
Sen var det snabbt hem och kolla på "Ullared".
Det fula är att alla Sverigeomfattande tidningar skriver att Boris Lennerhov är VD på Ullared.
ULLARED ÄR EN BY.
GEKÅS ÄR ETT FÖRETAG.
BORIS ÄR VD PÅ GEKÅS.

Som sagt.
Hoppas att detta nu når fram till alla.
Mamma bokade tid till frisören men det funkade inte den tiden mor bokade för då är jag i Varberg med klassen och det tänker jag så fan missa!

Nu ska jag göra en lista som alla andra och hoppas på framgång i morgon!
Dagens humör: Skrattade sönder, så ja, GLAD
Dagens mående: Mycket bra
Dagens borde: Matten, tyskan, engelskan, GITARREN :O
Dagens frisyr: Samma som vanligt
Dagens klädsel: Samma som alltid, jeans, t-shirt, halsduk, tjocktröja, nitbälte, alla armband.
Dagens planer: Var skyttet som nu är avklarat.
Dagens vill ha: Pengar, behöver kläder och laddning till mobilen
Dagens längtan: Helg. ;)
Dagens fundering: Vad vore livet utan drömmar?
Dagens beroende: musik och energi (Oboy, druvsockertabletter, godis!)
Dagens tråkigaste: Ingen aning faktiskt, tror att allt ha varit roligt.
Dagens tidning: Hallands nyheter
Dagens låt: Savin' me - Nickelback Gammal men bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0