Inte okej?

Ny systemkamera - Nytt speilreflekskamera

Jag gillar andra språk.
Helst japanska och danska.
Det  här över var dock noska, tror jag ?

De senaste dagarna har jag varit flum.
Jag har skrattat mest hela tiden och varit allmänt glad och that's good!
Men ingen förutom Kajsa har samma goda humor som jag men vi håller ihop.

Jag lägger inte upp någon outfit bild eftersom jag nästan har samma som igår.

Nej jag kör en dagens och sen får det vara nog:

Dagens humör: Bara bra, tackar som frågar!
Dagens mående: Pretty damn good
Dagens borde: Tyskan, engelskan, gitarren
Dagens frisyr: Samma som vanligt fast med en knorr i nacken (inte meningen)
Dagens klädsel: Ni kan kolla på gårdagensbild.
Dagens planer: Absolut ingenting
Dagens vill ha: Pengar! Ny mobil.
Dagens längtan: I don't know...
Dagens fundering: Tänk om jag ångrar mig?
Dagens beroende: Värme
Dagens tråkigaste: Träningsvärk i axlarna
Dagens tidning: Hallands nyheter
Dagens låt:
Bara för att den svänger!

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Haha ja jag är medveten om det!

2009-11-04 @ 20:39:39
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0