Idoler. + dagens låt

Tänkte skriva om de få idoler jag har och någonsin kommer ha.
Let's start with... Abby from NCIS.
Her real name is: Pauley Perrette Haha där fick jag in lite engelska!

<3
Pauley spelar en tjej som växt upp med döva föräldrar och hon gillar att lyssna på hög musik!
Hon jobbar i labbet och får söka DNA och liknande.

Jag gillar henne för hennes sköna stil och att hon alltid är så glad!

(Btw är det någon som vet var man kan köpa de armbanden hon har på höger bilden?)

Min andra idol är såklart Gregory House som spelas av Hugh Laurie.
Han är bara bäst!

I serien är han elak och får ofta första intrycket "idiot".
Men människor som lär känna honom kan inte leva utan honom.
Känner ni igen honom sen innan trots att ni inte har kollat på house?
Ja han har ju medverkat i 101 dalmatiner som en av tjuvarna där tex.

Ja det var lite idoler det.
Nu länkar jag dagens låt.
Och just det, jag är inget fan av henne egentligen.


Nu ska jag duscha och sen träna på gitarren lite snabbt.
Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

I love both Abby and House! =D

2009-11-04 @ 12:39:22
URL: http://wind.blogg.no
Postat av: Yasmine Lackinger

Haha Abby och House är mina favvo tv-serie idoler med :D::D

Abby för att hon har så skön personlighet, är allmänt cool :D

House för att han bara är han :D



Ha det gott gott kramkram<3

2009-11-04 @ 18:26:24

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0