Fredag 20.49

Diskot som jag var tvungen att gå på (fråga inte) sög.
Det kom inte en person, precis som jag visste.
Jennifer och Linnéa åker på fest och jag sitter fast i en liten håla och tvingas mot min vilja kolla på idol.
Bara för att mor och far glor på't.

Hejar inte på någon där, anser att det är en såpa.
Det går ut på att TV4 ska dra in pengar och att en person ska släppa en skiva och sedan glömmas bort förevigt.
Så, vad vinner vi på det?
"Bra musik", nej det tror jag inte.

Jaja, nu ska jag sitta och hoppas på att Idol tar slut och att en bra film börjar.

Fy fy, det var inte igår.Det var igår.


Ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0