Fredag 19.05

Kom nyss ut från duschen.
Jag var och sköt in bössan innan, ska ju på skyttetävling.
Och det första skottet jag sköt var en nia, pretty damn proud.

Jaja, nu ska jag ta min chipspåse och lite kolsyrat vatten och slå mig ner med pappa och titta på tv, trots att jag är sjukt trött.
Jag menar jag får inte vara för pigg i morgon häller.

Langar ingen bild på outfit trots att när jag kom hem insåg att det var bra matchat. (smilis, smilis)
På söndag ska jag sälja bilder, om du vill ha någon som du har sett här på bloggen eller på min bdb: "Dindotter" så kommentera med din email så ska det nog kunna fixas!

Sen på måndag följer mor med till skolan på någon... besöksgrej... och efter det bytar Frida hårfärg för... 17:de gången?
Trivdes verkligen inte som blond.

Halleluja (?)


Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0