Dagen...

"Jag kryper ner i min säng och blundar hårt
Jag öppnar mina ögon och hoppas att du ska vara där
Med besvikelse somnar jag
Jag vaknar , vänder mig om för att se
Men du är fortfarande inte hos mig
Jag reser mig upp och känner besvikelsen flöda
jag vänder mig om , en extra gång för att titta
nej du är verkligen inte där"



Lerduveskytte, farsdagmiddag, fixa bilderna, duscha, sova.

Lyssnade nogrannare på Creed's nya låter, YES I LOVE IT.
En creed t-shirt kostar 175 spänn.
Jag vill ha?

Vill du ha den? Klicka här!

Får se om jag kan tigga till mig en... ^^ den ska ju bara fraktas från USA med... humhum..
Ska nog köpa t-shirts och tröjor på konserterna som kommer med... well well..

Nu ska jag sova, god natt.

Kommentarer
Postat av: Cami

gillar texten där uppe :)

2009-11-09 @ 15:52:16
URL: http://camiiillahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0