'Cause I don't belive you...


Sitter här och filurar åter igen.
Mina inlägg efter skolan och innan skyttet är sällan sådär seriösa.
Men nu ska jag försöka komma med något seriöst.

Jag sköt min sämsta serie hitills idag men man klarar sig.
Ska egentligen plugga tyska men det får vänta tills efter tandborstningen.

Vi har börjat ta in Baccus nu, kände att det var dags nu i regnrusket.
Så jag gjorde som jag alltid gör, öppnar dörren och släpper in honom så går han till boxen själv, ska försöka lära honom att ta av grimman och stänga boxdörren själv med men det kommer nog gå som det går.
Well well, jag borstade honom lite slarvigt med sen gick jag till Molle och gav honom mat.
Vädret har blivit bättre, tro det eller ej.
Fast egentligen så har jag inte så mycket emot regn och blåst.
Jag vet, folk tycker inte att jag är riktigt normal, men jag har alltid gillat när vinden river mig i håret och piskar mig i ansiktet.
Och jag gillar när regnet kyler mitt ansikte.

Whatever, nu sitter jag här på mitt rum och lyssnar på mammas och pappas samtal om svininfluensan, ganska intressant faktiskt.

Nå ja, bilden fick bli som ni ser på Molle och Baccus.



Ha det bäst nu alla.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!

Har skrivit om Egypten på min blogg, och att jag ska åka dit den 8e December. Har du varit där, om du kan ge mig några tips?

Och sen, är du avis?? ;)

Svara gärna om du vill=)

Kraam!

/Amanda

2009-11-20 @ 07:22:03
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa
Postat av: BeUniqeUF - Egendesignade linnen

Hej! Vill du ha ett unikt och snyggt linne som bara ett fåtal kommer bära upp? Du har chansen till de! Kontakta då oss.



Mvh BeUniqeUF

2009-11-20 @ 12:30:26
URL: http://beuniqeuf.blogg.se/
Postat av: Annika

Ojdå... ups, det visste jag faktiskt inte men jag gömde inte kameran och där fanns ju folk som jobbade där som såg att jag fotade.

Konstigt att de inte sa till :)

Superfina bilder på djuren!

2009-11-20 @ 15:08:55
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Annika

Hahaha... jag tror att de flesta vet vad jag menar fast jag skriver Ullared istället för GeKås!

2009-11-20 @ 15:10:12
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0