Can you fix what's made to be broken?

Klassresa snart.
Peppad till tusen!

Var och sköt innan, det gick bra, personlig rekord.
Men kommer inte säga siffror nu.
Precis som jag håller tyst om min kommande hårfärg, fast vissa vet det förstås.
På måndag blir hårfärgningen.
Men i helgen händer grejer.
Eller ja allt börjar på torsdagen egentligen.
Då åker vi på klassresan, sover i Varberg och åker tillbaka på fredagen.
Sen på lördagen blir det skyttetävling.
På söndagen ska jag sälja mina bilder, alla måste komma!

Jaja men jag längtar ändå till torsdag.
I morgon är det tisdag, slöjd, tyska omprov å gympa.
Tre huvudämnen som jag har sällan men två av dom hatar jag, gissar vilka?

Jag ska ta mycket kort på klassresan så vi kan lägga upp dom på våran hemsida!
Det kommer bli bäst!
Älskar klassen mest!

Langar bild på Creed:

Klicka på bilden! :)



God natt.
Innan jag somnar ska jag iochförsig titta på sakerna till svenskaprovet tomorrow.
Hare!

Kommentarer
Postat av: bea - RIP mike ♥

SV; trevligt ^^ ;)

Hur mår du då? :D

2009-11-10 @ 18:15:28
URL: http://almhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0