Bloggtest?


Bloggarnas stora test 2009!

Allmänt:
Namn: Frida
Ålder: 14 år
Hårfärg: Blondt för tillfället
Bor: At home, baby
Bloggalias: fridaberglundsblogg.blogg.se (jag vet överdrivet förbannat långt)
Varför bloggar du: För att jag älskar att berätta om allt.
Vad har du för inriktning på din blogg? Min egen inriktning

Skola/Jobb:
Vad gör du: Studerar..
Trivs du: Jodå
Hur länge har du jobbat/gått i skolan här: ehm... två år och lite till.
Är någon i samma arbetslag/klass snygg: JA

Kärlek & Sex:
Är du kär: Jag vet inte
Är du singel: Ja.
Har du någongång vart kär: Ja.
Har du pussat någon inom en 7 dagars period: Nej
Har du hånglat upp någon inom en 7 dagars period: Nej
Har du haft sex inom en 7 dagars period: Nej
Har du någonsin vart olyckligt kär: Ja.

Vänner
:
Har du några bra vänner: Yes
Har du en bästa vän: Tror inte det.
Har du någong träffat någon "internet kompis" på riktigt: Yes
Har du lätt att lita på vänner: Jodå

Övrigt:

Kan du slicka på din egen armbåge: Ingen kan.
Har du duschat idag: Nej
Hur mycket är klockan: 17:10
Har du bloggat mycket idag: Nepp, jag har bloggat mer.
Har du många besökare på din blogg: beror på hur många är många?

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0