Bara döda fiskar följer strömmen.

Andra fiskar stretar emot.

Har du någonsin kännt att du bara ville följa strömmen, göra som alla andra gör?
Det har inte jag.
Jag har nog kännt att jag inte vill bry mig om något.
Men det gör man alltd ändå, hur mycket man än försöker låta bli.

Just nu går det en empidemi som betyder att man ska lägga upp ett klipp på YouTube när man dansar eller sjunger.
Nog har jag spelat in när jag sjunger (dans är inte min starka sida) men det är inte meningen att jag ska lägga upp dom.
Jag ville bara ta reda på om jag sjöng bra eller dåligt.
Och slutsattsen är att min röst ändras under låtens gång.

Jag vet inte om det är bra...

Länka video på snyggast dr Jay och apörat Easy-Lee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0