Världens bästa band, världens bästa sångare!

Det finns en kille.
Som kanske inte är världens snyggaste men han är världens bäste sångare!
Vem kan gissa vem det är bara genom att se på bilden?

Grabben till vänster är Mattias Larsson, Robert är han till höger ofc eftersom han håller i en mick.


Precis, Takidasnubben är det jag snackar om.
Finns det någon med bättre röst än han?
Nej, jag tror inte det.
Han är ingen jävla idiot som har blivit känd genom IDOL som dom flesta sångare nowadays.
Han behövde det inte, han startade ett band, spelade in demos som han skickade med jämna mellarum till olika musikföreningar.
Till slut fastnade en av föreningarna för dom och tjohejsan vilken fart dom fick!
Det bästa är att dom inte bryr sig ett skit om vad recensenterna tycker om dom, så länge dom har sina fans så klarar dom sig.

Nej vad ska jag säga?  Sveriges, världens, universums bästa band!

Kommentarer
Postat av: Nike

Har dom flesta blivit kända genom idol? Hahahaa, ja, eller hur.

2009-12-31 @ 12:16:43

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0