Tisdag 23.06

Du gav mig små fingrar och ett stort ego.

Innan, för inte alls längesedan, trodde jag på gud.
Och nu har jag slutat med det.
Nu tror jag på andra människor, de djupa och eftertänksamma.
Min motsatt med andra ord.

På fredag ska allt vara inlämnat, alla prov avklarade.
Har engelska förhör på torsdag, tyska ord till fredag, no prov till fredag... det är något jag glömde?
Mådde väldigt dåligt efter en halv påse chips innan, fy fan, never again.
Men efter åtskiliga liter vatten så är jag back on track.

Nej nu ska jag inte skriva att det är så fucking jävla synd om mig för då skulle jag ljuga av mig röven.
Men ni får ett sista tips:
Don't cry, say fuck you and smile.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0