Söndag 14.59

Det är inget leende.


Dom spelar ishockey nu.
Drar kanske ut sen med bror och Molle och går på isen, har inte bestämt mig, kanske.
Åker dock inte skridskor, inte en jävla fucking chans.
Men vi får som sagt se.
I såna fall tar jag med mig kameran.

Det blev inte som jag skrev innan.
Henke skulle köpa grejor och ut och åka skridskor så vi ska fixa vidare i morgon om jag inte ska måla Eriks stuga då.

Eriks stuga.
Hum... i tio år har det varit Henkes stuga, nu är det Eriks, det stämmer helt enkelt inte.
Men jag vänjer mig nog förhoppningsvis.
Nu ska jag bära ner tvätten som jag har lagt i en 1 meters hög på mitt golv precis innanför dörren.

Och nu kom min minsting kusin med.
Kul!

Lägger upp bilder sen om vi kommer ut på isen någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0