Lista - vilktig länk - smärta

Först vill  jag länka här till en hemsida som jag tycker att alla ska läsa, kommentera sedan gärna vad ni tycker.
Men skriv "länk" eller något så jag fattar vad fan ni babblar om.

Sen ville jag berätta att jag för tillfället tvivlar om jag ska svälja ett par tabletter eller hur det blir.
Smärtan i benen sen somras är tillbaka. Vet inte vad jag ska göra, funderar på att hänga med benen ut genom fönstret men jag lär frysa tårna av mig i våra minusgrader.

Och här kommer en lista:
___________________________________

09-test.
gör det , annars blir år 2010 ett helvete för dig.



OM DIG

Namn - Frida Berglund
Bor - Krogsered
Syskon - 2
Ålder -  14
Född -  1995
Ögonfärg -  Gråa... förr var dom isblå, fråga inte varför dom ändrades.
Längd - 170
Sko storlek - 38
Höger eller vänsterhänt - höger
Stjärntecken - tvilling
Hårfärg - menar du förtillfället eller vilka jag har haft?
Födelseort - Varberg.

DAGENS:
Låt - Happy new year - Zhao Li (hihi)
Saknad -  Vicodin
Kläder -  De vanliga.
Mat - Pizzzzzza 8D
Köp - Diadem
Göra sen - Sova, om jag somnar. I värsta fall går jag ner och hämtar en värktablett samtidigt som jag hämtar läkarboken.
Godis - Nappar.

SVARA ÄRLIGT:

Tycker du om att plocka svamp - Gillar röksvamp xD
Tycker du om godis - Jajemen
Hur många gånger i veckan äter du godis - I genomsnitt eller denna veckan?
Äter du oftast nyttig mat - Ne.
Tycker du att du själv är söt/snygg - Beror på finnarna...
Du ger mycket komplimanger till andra - Inte vad jag skulle tro. Men jag säger det som slår mig.
Är du nöjd med ditt förnamn - Ohyes
Du tycker att du själv är smart -ja
Vad är det sämsta hos dig - Mina fem tår. MEN FÖRLÅT DET VAR ETT SKÄMT.
Vad är det bästa hos dig - Att jag egentligen bryr mig.
Har du bra självförtroende - Ohyes
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - minst 8.
Du tycker om att vara med det andra könet? - Ohyes.
Känner du dina grannar - Vem sarru?
Är du en Björn Borg-fjortis ? - Kolla på mig. Nej just det.
Gillar du skolan - Världens bästa sätt att skaffa ett någelunda socialliv.
Har du någon gång skolkat - Yea
Spelar du något instrument - Yes -.-'
Sporter/aktiviteter har du gått i - Innebandy, skytte.... ja det var väl det. Allt annat har jag hållt på med vid sidan av.
har du några tatueringar - Ohyes.
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - fyra eller något. En när jag går upp, en på toa och sen två gånger på toa innan jag ska sova.
Tycker du om djur - Nej.  jag älskar dom mer än Jesus älskar världen.

BRUKAR DU...
Sova - jodå
Ta mediciner du inte borde ta - Nej.
Röka - Nej vill inte ha gråa lungor och så luktar det fööööörjävligt.
Snusa - Hepp, inte det häller.
Klä dig i svart - Jao.
Lita på folk - Egentligen gör jag nog det.
Drömma mardrömmar - Nej.
Gå i skolan - Jajemän
Gå i kyrkan - Bara på julafton och andra högtider...
Ljuga - Det händer kanske lite väl ofta, I geuss.
Vilja dö - inte så ofta.

HAR DU...
För många vänner? - Nej, men dom jag har är dom bästa.
Någon psykisk sjukdom? - Inte vad som har blivit diagnoserat i alla fall.
Skadat någon? - yes.
Färgat håret - var det en kuggfråga? OCH VARFÖR SLUTADE DU ANVÄNDA FRÅGETECKEN?!
Några piercnings - vill ha.
Några tatueringar - *varför inte fråga en gång till* Är ditt minne seegt? Du har redan frågat det, lilla pajk.
Egen dator - Nej en halv
Gjort bort dig rejält? - Rivit ner saker i affärer? Trillat på tanter... osv? Yes I have.

ÄR DU...
Snäll - NOWAY
Snygg - Beror helt på om ljuset....
Söt - de måte ja tycke.
Kort - Nej.
Klantig - Klantig? Allmänt slllloooooooooowwwwww


Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0