Fredag 19.58

Langar en bild från i våras, har jag förändrats? Om man inte räknar med hårfärgen?

Jag märker ingen större skillnad.

Försöker fixa ihop en lite önskelista här men det går inte toppen.
Så.
Det får duga:

En av de sex sakerna kommer jag fixa fram själv, på nästa lördag.
Gissa vilken.

Hade Noprov idag, gick ingen vidare, kommer sänka mitt VG.
Skit samma.
Dagen har varit helt uppochnervänd.
Hoppas i morgon blir bättre, ska träffa kusinerna och kanske Mimmi <3.

God natt eller ja... något sånt.

Kommentarer
Postat av: desse

SV: aa, men det har hänt en massa grejer, hon kmr nt till skolan pga grejer som hänt.. så aa.. Okej..

2009-12-04 @ 20:54:47
URL: http://justdoitdesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0