Everything looks nice, in right light.

Bowling som sagt idag då.
DET VAR AWESOME! Haha xD Mest för att jag vann och bullen var god.
Men jag kan inte klaga på sällskapet häller.

Mamma på bild, hehe.
Om jag får säga det själv var jag nöjd med mina sex (?) strikar på raken.
Frida doesn't say no to that.

Well, sen har jag inte gjort mycket.
Köpt två tidningar som jag malt mig igenom och sen var det tv innan och efter jag lagade mat.
Men nu ska jag byta lakan, kolla på mig själv i speglen och läsa klart dom förbannade tidningarna.
Imorgon kommer Eriks tjej hit, har aldrig träffat henne eller sett henne på kort men hon skulle vara brunett.
Jaja, har inga speciella planer för morgondagen.
Kommer antagligen städa lite halvt om halvt och sen köra Lotta en runda (trots minusgraderna).
Men jag kommer nog skriva här igen idag, man vet aldrig.

Tjohejsan

Kommentarer
Postat av: amalia johansson

du vann inte alls!! haha:D

2009-12-29 @ 22:30:28

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0