Dags att skriva?

Jag har hållt mig väldigt ouppdaterad, som du nog har märk, det senaste dygnet.
Men jag har varken orkat eller hunnit.
Så nu tar vi en liten flash-back:

Fredag:
08.00 - skolan börjar, samlas i klassrummet (för våran del, bildsalen) och väntar på att få släppas in i idrottshallen.
ca 08.15 - släpps in och konserten i idrottshallen kan börja, jag och Kajsa fick i uppdrag av Linda att filma och ta kort. Dock sög ljuset där inne så bilderna blev antligen suddiga eller svarta.
ca 09.50 - vi släpps ut och möts upp i klassrummet igen för att fika och ha allmänt trevligt. Och ja, det hade vi.
10.25 - folk åker hem med bussen, jag står och väntar med Amanda på Henke och när Amandas buss kommer går jag till ICA där jag köper tuggummi och väntar istället.
11.10 - Henrik kommer, vi åker upp till hans hus och kollar runt lite, tar massor kort.
12.30 - Mamma och Erik kommer med bil till Ullared där vi möter dom och går in på stantons för att äta.

Ja, och resten av dagen lägger vi golv, diskar, tvättar och sånt.

Lördag:
Ja, idag åkte vi till ullared vid två någon gång och sen åkte jag med till Henke för att bära in säng och andra möbler.
Nu har han officiellt flyttat in.
Han och Jannika sover där i natt.
Fint som snus.

Och mer har jag inte gjort idag, vad jag minns.
Här kommer bilder på alla grejor jag köpte idag (eller ja, plaggen iaf):

(mitt gamla är sletet och jag ville ha ett svart med)

Yes två likadana tröjor.


Ein stycke färgglad sjal und ein stycke lila mütze.

Fint?
Här kommer en lite bild på lilla mig när jag hjälper Henke.
(klicka på den, den blir större?)


God natt nu vid 00.51

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0