Dagens diss/hiss.

Diss...
till alla jubelidioter som hade en blogg, skaffade bloggtrafik.nu och sedan tog bort sin blogg.
Det är riktigt irriterande att komma till en "denna bloggen har upphört" var tredje gång.
Så en uppmaning till alla som har tagit bort sin blogg:

Glöm inte bort att avsluta ditt konto på bloggtrafik.nu eller åtminstonde byta så man kommer till en annan sida.

Hiss...
Ikväll ska jag på In flames och Dead By April's konsert i Göteborg.
Tyvärr fick vi sittplatser.
Men det är ju för musiken vi är där, inte för att stå bland 1 000 andra svettiga människor och hoppa (trots att det är skit roligt).
Så nu, när som helst ska jag börja göra mig i ordning och sen blir det till att möta Kajsi i Ullared.
Därifrån åker vi buss med fritidsgården.



Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0