Christmas afternon.

Yeah, I should probably show you what I got.


Så här står det på simpsons muggen med Homer på: "To alcohol! The cause of - and solution to all of life's problems."
Den stora silvriga gitarren är en sparbössa, snygg va?
Parfymen är från och luktar som Jennifer! Ville bara skriva det.
Outfit:

Kanske inte den mest juliga och högtidligaste outfiten.
Men det är jag. (DBA tröjan ♫♡)
Fick en ny tröja:

Lila! Me like, snygg som tusiken! Tack lillemor!
Ny mössa, även den lila och snygg:

Okej, den syns kanske inte så mycket, men jag fick inte till något bra kort. (och lite för att jag gillar kortet!)
Nu har jag sparat det bästa till sist (ursäkt: alla klappar var bra men man har alltid någon favorit)!



Sista bilden = kass, I know. - Mobil bild.
MEN ETT STATIV! WIE! FRIDA GOES PROFFSFOTOGRAF!
Wie! Nej, men allvarligt, ERKÄNN COOLT?!

Någon gång kanske jag skriver om alla finesser, men det är någon gång...

Kolla på de två sista bilderna:
Erkänn att skilnaden på kvalitén skiljer sig enormt!
Men jaja en mobilkamera på... 2.0 megapixlar mot en kamera på 10.2....
Vet du vad jag ska köpa för julklappspengarna?
En fjärrutlösare till kameran! Suza tyckte det för evigheter sen men först nu har jag känt ett större behov av en.
Haha, långt, kul(?) inlägg.

Glad påsk nu!

Kommentarer
Postat av: Zanna

haha, jaså det hat jag sagt, de kommer då verkligen inte jag ihåg...

ELLER VÄNTA! Va de bär vi tog kort i skogen? xD

Kram

2009-12-25 @ 17:38:21

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0