2009

Året då jag växte, psykiskt.
Man kan inte sammanfatta 2009 på ett speciellt sätt, det är omöjligt.
Jag ska skriva om det och gör något liknande Phelicias inlägg, ni måste läsa hennes blogg. Hon är grym!

Januari:
Jag spelade innebandy för fullt och åt risifruti istället för maten i skolan.
Jag ansåg mig själv som cool eftersom jag skrev h i slutet på alla ord, tex måndah.
Torsdagarna spenderades i arken i Ätran där vi läste inför komfirmationen.
Molle och jag var ute och gick mycket under den månadern, alltid med min gamla sonykamera i hand.
Jag stukade lillfinget för första gången.
Januari bjöd även på en Björn Gustafsson-hysteri och extremt Creedälskande!
Januari avslutades med julagillet med Becka och Linda.


Februari:
Skype. Mer behövs nästan inte sägas, jag och Suzanna var inne på skype varenda dag och roade oss.
I februari var isen som tjockast och bröder körde bil och fyrhjuling därpå, men jag och Molle gick bara lugnt och sakta. Mitt liv gled på sakta och omärkt. Det kändes som om jag aldrig var ledsen i februari.
Jag gick på min första konsert med Kajsi, PeteSux.


Mars:
I mars slutade min msn fungera, jag har inte fått ordning på den än.
Jag färgade håret mörkblått och umgicks mycket med Mari.
Jag var mycket vid kroksjön.


April:
I april började jag paddla kajak på allvar.
Årets första dopp utfördes.
Jag firade valborg i Älvsered.


Maj:
I maj åkte jag på komfirmations läger i Skåne/Danmark.
Den 23:de konfirmerade jag mig och dagen efter köpte jag min första systemkamera.
Jag fyllde år och det firades knapp alls, eftersom min födelsedag hade blivit firad på konfirmationsfesten.


Juni:
Jag umgicks mycket med Suzanna såsom Ellen, Linnéa och Jennifer.
Det var skolavslutning och jag fick mitt första riktiga fotojobb.
Jag började gå längre rundor med Marita, 5 - 8 kilometer långa rundor.
Midsommar spenderades som vanligt med mina föräldrars kompisar till sällskap, jag klagar inte, det är skit kul!
Henke sålde sin Alfa romeo och köpte en Audi ist.
Fotorundorna blev allt fler.


Juli:
Jag och mamma åkte på en tredagars resa till Danmarks sju finaste öar.
Jag umgicks med Suzanna.
Jag blonderade håret.


Augusti:
Åkte till Skrea med Linnéa och Jennifer, hade supermysigt.
Badade mycket med Mimmi.
Jag började också må dåligt, det kändes som om jag var sämst.
Mitt intresse för Dead By April uppdagades stort.


September:
Mitt musikberoende blev ett faktum.
Det hände egentligen ingenting i september.

Oktober:
I september fick jag mitt andra fotojobb.
Jag och Mari hängde ihop som två byxben och Ingelas födelsedag firades med klassens pajaser.


November:
Jag hade en ordentlig fylla på Eriks grillfest.
Det bar av på världens bästa klassresa och jag sålde bilder.
Man vaccineras mot svininfluensan och färgar håret lila.
Den 27 går jag på världens bästa konsert, TAKIDA och SONIC SYNDICATE!


December:
Jag gick på världens näst bästa konsert, In flames och Dead By April.
Mitt fotointresse ökade något enormt.
Jag var lycklig.


Mitt år, kortfattat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0