Well...

Ligger här och gör absolut ingenting.
Väldigt skönt faktiskt att man får njuta av den lilla biten av sommarlovet som finns kvar.
Äter lite godis, mum mums.
Borde rycka upp mig, jag har inte gjort något vettigt på typ, evigheter.
Så i morgon ska jag nog försöka städa och sortera kläder.
Om jag inte fastnar vid boken som idag.
M I K - Musik, inredning och kläder.
Jag vill ha en ny hylla, den finns på IKEA.
Men nu är det såhär att den har dolda beslag vilket jag tycker verkar tufft, men det är inget fel med konsoler häller för den delen.
IKEAFint.
Men jag skulle ju ha målat om mitt rum innan skolan börjar men det verkar försent nu.

I alla fall så ville jag nog bara skriva lite så förlåt om det inte verkar hänga ihop.

Annars är denna hylla snygg:
IKEAAA Med såna konsoler såklart :)



Jaa, tänk om man hade pengar *drömmer*.

Ha det göttans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0