Über coola Mimmi!

Jag har en kompis.
Hon heter Mimmi.
Denna Mimmi länkade till mina bloggar på sin blogg och skrev massa härliga saker om mig så jag kan inte vara sämre!

Mimmi Pettersson:
Mimmi är en tjej på 16 bast.
Hon är härlig att snacka med, bada med ja allt du kan tänka.
Mimmi skriver om allt hon tycker spelar någon roll och det är helt underbart!
Bestämda åsikter men inga fördomar.
Hon är förutom känd på sin blogg även känd på lunarstorm! Check her out there to!
Man kan inte annat än ÄLSKA (<3) Mimmi, min Mimmi!

Du måste kolla hennes blogg annars går du miste om livet!
Klicka här: http://dampiiiz.blogg.se/

Vad vore livet utan Mimmi?
Ingenting! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0