Tänkte...

Har du någonsin suttit ute i regnet och bara suttit?
Igår gick jag ut, gav Molle och sedan satte mig ner på gräsmattan.
Det var redan vått i gräset och det regnade ner på mig.
Där satt jag blöt och njöt.
Haft en konsig kronisk huvudvärk sen i tisdag, den 18.
Så när man satt där och kallt skönt vatten forsade ner på en, var det helt underbart.
Huvudvärken försvann, åtminstone en stund.

Idag var det skola och skolfotografering, skojsigt.
Stod klämd mellan Sebbe och Erik J... ja svettigt var det i värmen.
Blev nog helt muppig på kortet, men det är bara att acceptera och skratta.

Satt precis och läste på bilder sen januari...
Det stod:
"Hänger du inte med, är du inte snabb nog"
Ja och det var ju också en mening.
I alla fall ska jag fixa lite grejer och sen CYKLAR jag till farmor och tar kort.
Nu ska jag ta en Treo, kommentera om ni har tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0