Shoppat!

Japp. Nu har jag alltså varit i Göteborg en helg och det var.... FANTASTISKT!
Dock var det sjukt mycket folk på Liseberg.
En timmes kö på Balder och Kanonen.
Shit.
 Aja det var inte det jag skulle skriva om.
Utan eftersom denna hemsidan handlar om Mode och sådant så tänkte jag lägga upp bilder på det, om folks går med på det? Look!

Bralls från H&M
Yes dessa mysbyxor är köpta på H&M, det lustiga var att det fanns ungefär 8 H&M affärer inom en radie på  500 meter, lite onödigt, right?

Shoppat i GBG
LAGERHAUSE, säger jag bara.
Nej jag skoja, jag ska säga mer ^^
Glasögon: H&M
Bok "Som jag vill vara" av Katarina von Bredow : PocketShop
Tablettask "Jag äter inte godis/ Jag äter helst inte något annat än godis: LAGERHAUS
Minttablettask: "anti bakis piller": LAGERHAUS
Tuggumi: "Puss på dig/gör dig garanterat populärast på pusskalaset!" : LagerHAUS!

Kortet är taget på en passkortsautomat på tågsationen.
Det var sjukt kul.

När jag och Mari får lön då jävlar!
Hihi


// Me Love Göteborg <3

Kommentarer
Postat av: Zanna

LAGERHAUS GILLAR VI STAAAARKT!

2009-08-02 @ 21:20:36

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0