Kvällsfotografering med Molle<3

Well....
Jag fick en stund trötthet vid fyra-fem någon gång sedan  var jag på G igen.
Lagade mat och efter det gick jag ut med Molle.
Du vet Molle:
MOLLE
Såå söt min Molle är!
Men eftersom kvigorna skrämmer vettet ur Molle så blev det den gamla rundan till det branta berget idag.
Branta berget är alltså ett berg helt klätt i mossa, ganska coolt faktiskt:
.
Det är högre än det ser ut, jag lovar.
Well... vi gick upp på det och jag hade med mig kameran så dagens tema blev..... SCHWAMPAR!
:D
Kors, så jag skrev verkligen Fruda på denna bilden! Det händer alltid!
I alla fall... här kommer det fler:
SVAMP
Jag gillar personligen spindelnätet.
Svampoo igen
DÄR! Fick jag till Frida istället för Fruda.
Annars har dagen varit bra, 8A känns bara konstigt att säga i min mun.
Jag älskar min Molle <3
Just ordet  Molle har jag lyckats skriva 8 gånger på detta inlägget, *stolt*.
Nu måste jag sova så jag orkar med en till skoldag... eller snarare ett till läsår.
Ha det bra och kommentera!

Kommentarer
Postat av: Zanna

HAHA FRUDA xD

2009-08-18 @ 22:12:42
URL: http://hardtobevain.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0